" Πολιτεία που δεν έχει βάση την παιδεία, είναι οικοδομή πάνω στην άμμο."
Αδαμάντιος Κοραής

Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2011

ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ

ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ-ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΣΥΜΠΤΥΞΕΙΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ



Για άλλη μια φορά βλέπουμε το σχολείο και η εκπαίδευση να γίνονται αντικείμενο δημοσιονομικής πολιτικής και το κοινωνικό αγαθό της παιδείας να ευτελίζεται μέσα από τη λογική της αγοράς και του Μνημονίου. Το ονομάζουν εξορθολογισμό και αναβάθμιση αλλά δεν είναι τίποτα περισσότερο από περικοπές του κόστους που οδηγούν σε περαιτέρω υποβάθμιση των υπηρεσιών που προσφέρει το δημόσιο σχολείο στους πολίτες αυτής της χώρας.  Η λογική αυτή της κυβέρνησης συνίσταται σε:

-         συγχωνεύσεις σχολείων ή ακόμα και κατάργηση σχολείων. Ιδιαίτερα στην περιφέρεια αυτό σημαίνει  την αύξηση του αριθμού των μετακινούμενων μαθητών με όλη την ταλαιπωρία και το επιπλέον κόστος που θα επιφέρει αυτό στους ίδιους και στις οικογένειες τους.
-         συμπτύξεις τμημάτων και άνοδος του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα. Θα δημιουργηθούν τμήματα των 30 μαθητών δυσχεραίνοντας μ’ αυτόν τον τρόπο την διδακτική διαδικασία, ωθώντας ακόμη περισσότερους μαθητές στην παραπαιδεία.
-         ένταξη αυτών των πολυθέσιων δημοτικών σχολείων στο νέο αναμορφωμένο πρόγραμμα που εξαναγκάζει τους μαθητές σε εξαντλητικά ωράρια και τους εκπαιδευτικούς σε υπερωριακή εργασία λόγω των κενών που όλο και πληθαίνουν λόγω της μείωσης των διορισμών
-         κατάργηση γραφείων εκπαίδευσης και συγκέντρωση αρμοδιοτήτων σε υπερ-διευθύνσεις εκπαίδευσης. Ο συγκεντρωτισμός αυτός θα υπονομέυσει την επικοινωνία και τον εκδημοκρατισμό της δημόσιας διοίκησης καθώς επίσης και  την αποτελεσματική και έγκαιρη αντιμετώπιση των προβλημάτων σε τοπικό επίπεδο.
-         κατάργηση σχολικών οργανισμών ή συγχωνεύσεις τους με νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου ανοίγοντας την πόρτα στην ιδιωτικοποίηση της δημόσιας παιδείας.      

Να σταματήσει επιτέλους η κοροϊδία απέναντι σε γονείς, εκπαιδευτικούς και μαθητές!
Το σχολείο δεν «αναβαθμίζεται» με τάξεις-μαμούθ και περικοπές κονδυλίων. Η παιδεία δεν είναι μονάδα παραγωγής να την αξιολογούμαι με όρους όπως «παραγωγικότητα» ή « εξορθολογισμός». Είναι ώρα να σταματήσουμε να παίζουμε με το πολυτιμότερο ίσως κοινωνικό αγαθό και το συνταγματικό δικαίωμα όλων μας.
Καλούμε όλους τους συλλόγους α’βάθμιας και β’βάθμιας, καθώς επίσης και τους συλλόγους γονέων και κηδεμόνων να συμπράξουν στον αγώνα για την διάσωση του δημόσιου σχολείου.


ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΑΦΟΡΑ ΟΛΟΥΣ.
ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ Η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗΣ – ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΜΑΣ!




                                                 ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.


Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                   Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ



Σ. ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΥ                                                         Π.ΛΕΜΟΝΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου